VHM Veterinerlik Gıda Sanayi Ticaret A.Ş.  Barbaros Mah. Serik Cad.
No:111/3 Aksu – ANTALYA

Bizi arayın

Veterinary Herbal Medicine ürünler

Retino-A Günlük Doz ve Kullanım Talimatı;

Retino-A kedi ve köpeklerde her 10 kg canlı ağırlığa günde 2 ml olarak kullanılır. Yağlı kuyruk, Feline acne için 28 gün topikal günde 1 kez Kronik dermatozlarda (Dermacumin ile birlikte) günde iki kez 10 kg canlı ağırlığa 2 ml şeklinde. Cushing sendromunun 90-180 günleri arası ACTH’ın regülasyonu için günde iki kez oral 10 kg canlı ağırlığa 2 ml şeklinde kullanılır.

Dermacumin Günlük Doz ve Kullanım Talimatı;

Dermacumin kedi ve köpeklerde her 10 kg canlı ağırlığa günde 2 ml olarak kullanılır.Allopesi, Atopy, Atopik Dermatit, Mantar enfeksiyonları, Otoimmun dermatitlerde(Petimmun ile birlikte), Kronik dermatitlerde ( Retino A ile birlikte ) kullanılır.

Petimmun Günlük Doz ve Kullanım Talimatı;

Petimmun kedi ve köpeklerde her 10 kg canlı ağırlığa günde 2 ml olarak kullanılır.

Aşı öncesi ve sonrası aşı reaksiyonlarına karşı, Safra kesesi yangılarında, Viral

enfeksiyonlar (Parvo,Herpes,Calicivirus), Gastrointestinal hastalıklar ( IBD, Paraziter tedavisi, Protozoer hastalıklar, Karaciğer hastalıkları ( karaciğer yağlanması, karaciğer yetmezliği, ihterus,), Kardiyovasküler hastalıklar, Arthritis, Leishmania infantum, Otoimmun hastalıklar, Tümoral oluşumların tedavilerine destek amaçla oral kullanılır.

ADRES

VHM Veterinerlik Gıda Sanayi Ticaret A.Ş.
Barbaros Mah. Serik Cad.
No:111/3 Aksu – ANTALYA

T: 0 (242) 346 22 26

PDF Formatında

KATALOĞUMUZU

indirmek için

tıklayınız

SİPARİŞ İÇİN

EGE VE AKDENİZ BÖLGESİ:
İVED ECZA DEPOSU

MARMARA VE TRAKYA BÖLGESİ:
DEPOFARMA ECZA DEPOSU

İÇ ANADOLU BÖLGESİ:
ATLASVET ECZA DEPOSU

2018 © Veterinary Herbal Medicine Veterinerlik Gıda Sanayi Ticaret A.Ş. Tüm hakları saklıdır.